کد خبر: ۶۹۸۴۵۱
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲
تعداد بازدید: ۲۱۸
نیمه نخست دیدار دو تیم سپاهان و استقلال تهران با تساوی بدون گل به پایان رسید.
تساوی بدون گل سپاهان و استقلال در نیمه نخستبه گزارش خبرداغ ، دو تیم سپاهان و استقلال در آخرین دیدار خود در نیم فصل نخست امروز از ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه تازه تاسیس نقش جهان مقابل هم قرار گرفتند. دو تیم در شرایطی پای به میدان گذاشتند که سپاهان به واسطه پیروزی در بازی‌های اخیر از شرایط روحی و روانی خوبی بهره‌مند است اما استقلال بعد از شکست مقابل تراکتورسازی و حذف از جام حذفی در چند روز گذشته با ترکیبی متفاوت گام به این میدان گذاشت.

 

با این وجود دو تیم تا قبل از این بازی با ۲۱ امتیاز در رتبه‌های هفتم و هشتم جدول رده‌بندی قرار دارند. از طرفی علیرضا منصوریان با بیرون گذاشتن بازیکنانی مانند سید مهدی رحمتی و بختیار رحمانی توجهات را به سمت تیم خوب جلب کرده است.

 

این دیدار حساس که با استقبال نسبتا خوب هواداران مواجه شده بود در نیمه نخست با وجود موقعیت‌های زیاد هر دو تیم به تساوی بدون گل رسید.

 

همچنین فرشید اسماعیلی از استقلال با کارت زرد داور جریمه شد. قضاوت این دیدار را را علیرضا فغانی، داور بین المللی فوتبال ایران بر عهده دارد.

 

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: