کد خبر: ۶۹۸۲۲۸
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۹
تعداد بازدید: ۲۴۴
صبح امروز؛
آقوان هوسپیان رییس کمیته تحقیق و بازرسی‌ کل جمهوری ارمنستان و هیات همراه صبح امروز وارد تهران شدند.
رییس کمیته تحقیق و بازرسی‌ ارمنستان به ایران سفر کردبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، این سفر به دعوت رئیس سازمان بازرسی کل کشور و در راستای اجرای مفاد یادداشت تفاهم همکاری فی مابین ایران و ارمنستان صورت می‌گیرد.

قرار است طی این سفر رییس کمیته تحقیق و بازرسی‌ کل ارمنستان و هیات همراه ضمن مذاکره با قاضی سراج رییس سازمان بازرسی، معاونین و بازرسان سازمان در راستای اجرای تفاهم‌نامه همکاری و تبادل تجربیات با معاون اول قوه قضائیه، معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه و وزیر دادگستری نیز دیدار کنند.

تیر ماه سال جاری طی سفر قاضی سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور به جمهوری ارمنستان که به دعوت رسمی رئیس کمیته تحقیق و بازرسی‌ کل جمهوری ارمنستان صورت گرفته بود، سند یادداشت تفاهم همکاری ایران و ارمنستان در حوزه‌های نظارتی، بازرسی، مبارزه با فساد و مقابله با سوء جریانات اداری و مالی و نیز رسیدگی به شکایات مردمی در ایروان پایتخت این کشور امضاء شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: