کد خبر: ۶۹۸۲۲۷
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷
تعداد بازدید: ۱۷۶
با امضای تفاهم نامه همکاری بین بانک کشاورزی و ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند، مبلغ ۲۲ میلیارد ریال از منابع این بانک به آزاد سازی زندانیان کشاورز و نیازمند اختصاص یافت.
همکاری بانک کشاورزی با ستاد دیهبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، این تفاهم نامه در اجرای مسئولیت­های اجتماعی این بانک و با هدف کمک به افراد نیازمند و همچنین زمینه سازی برای تحکیم بنیان خانواده­های کشاورز روستایی به امضای طرفین رسیده است.

براساس این گزارش،در اجرای مفاد این تفاهم نامه بدهی­های ناشی از پرداخت دیه و جرایم غیرعمد آندسته از زندانیان کشاورز و نیازمند که ساکن روستا هستند از محل منابع بانک کشاورزی پرداخت خواهد شد.

این گزارش می­افزاید، ستاد دیه کشور افرادی که کشاورز و ساکن روستا هستند و بدهی دیه آنان ناشی از دلایل غیرعمد یا شبه عمد و یا خطای محض باشد را حداکثر تا سقف یکصد میلیون ریال به بانک معرفی خواهد کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: