کد خبر: ۶۹۸۱۳۳
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۷
تعداد بازدید: ۳۷۷
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «خوشحالم که به قهرمانی در نیم فصل رسیدیم اما جامی به این عنوان داده نمی‌شود و امیدوارم در پایان فصل این اتفاق رخ دهد.»
رضاییان: قهرمانی نیم فصل اصلا مهم نیست / به خاطر هواداران پرسپولیس هر کاری انجام می‌دهمبه گزارش خبرداغ ، رامین رضاییان بعد از برتری پرسپولیس مقابل سیاه جامگان اظهار داشت: «خدا را شکر امروز بازی خوبی انجام دادیم و به شخصه تلاش می‌کنم تا بهترین عملکرد را داشته باشم. به خاطر هواداران پرسپولیس همه کار را انجام می‌دهم و امیدوارم به روندم ادامه دهم.»

 

وی در خصوص قهرمانی پرسپولیس در نیم‌فصل گفت: «خدا را شکر که قهرمان شدیم اما قهرمانی نیم فصل اصلا مهم نیست. مهم این است که در پایان فصل جام بگیریم. دست هواداران درد نکند که امروز به ورزشگاه ‌آمدند و از ما حمایت کردند. فکر می‌کنم اولین بار بود که بعد از زدن گل این قدر روی حریف فشار وارد کردیم و توانستیم باز هم گل بزنیم.»

 

رضاییان در پاسخ به این سؤال که نظرش در مورد جدایی نوراللهی و عالیشاه چیست گفت: «من در این مورد نظری ندارم.»

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: