کد خبر: ۶۹۸۰۳۱
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۰
تعداد بازدید: ۲۶۷
ميرزائي مديرحراست بانك ايران زمين طي سفر به استان خراسان جنوبي با شعب اين استان ديدار و از نزديك در جريان مسائل و مشكلات امنيتي شعب اين استان قرار گرفت.
بازديد مدير حراست بانك ايران زمين از شعب استان خراسان جنوبيبه گزارش خبرداغ  به نقل از روابط عمومي بانك ايران زمين، در جريان سفر مدير حراست به استان خراسان جنوبي جلسه اي با حضور روساي شعب و كاركنان ستادي تشكيل، كه در ابتدا مديريت استان ضمن خيرمقدم به ميرزائي و مهندس رجبي گزارش مختصري از وضعيت استان، عملكرد شعب و مشكلات امنيتي كه در شعب وجود دارد را بيان كرد.

يزداني مدير شعب استان گفت: خراسان جنوبي عليرغم داشتن مرزهاي مشترك با كشور افغانستان و پاكستان يكي از امن ترين استانهاي كشور است اما اين موضوع نبايد باعث عدم توجه به نكات امنيتي شود، بلكه بنا به نوع كار بانك و اينكه نگهداري وجه نقد و ساير اوراق و اسناد بهادار در حيطه وظايف بانكداران است لذا عدم رعايت كوچكترين مورد امنيتي گاهاً باعث خسارات جبران ناپذيري چه از نظر مالي و اجتماعي مي شود، بنابراين روساي شعب ضمن اهتمام لازم به اين موضوع، چنانچه نواقصي در امور امنيتي شعبه وجود دارد در اسرع وقت اقدام لازم جهت رفع آن به عمل آورده و نتيجه را گزارش كنند.

در ادامه اين جلسه ميرزايي مدير حراست به روساي شعب و همكاران حاضر در جلسه بيان داشت: بنا به وظيفه هر كدام از ما به عنوان امانت داران مشتريان، بايد دقت هاي لازم را در رعايت نكات امنيتي اعم از استفاده از دوربين ها، آژير خطر، سيستم اطفاء حريق و غيره بكار ببريم كه اين اعتماد مشتري نسبت به بانك در اثر كم توجهي كاركنان بانك، خدشه دار نگردد.

در ادامه وي توضيحاتي در خصوص نحوه تكميل كردن پرسشنامه هاي امنيتي داشته و برارسال پرسشنامه ها در پايان هر ماه تاٌكيد كرد .
در پايان اين جلسه، ميرزائي به سؤالات مطرح شده از طرف رؤساي شعب پاسخ هاي لازم را داد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: