کد خبر: ۶۹۸۰۰۲
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴
تعداد بازدید: ۲۰۶
سردرگمی سرمربی پرسپولیس درباره رقبایش؛
اشتباه عجیب‌تر برانکو اما این است که تغییر اعمال شده در خط حمله تیم تبریزی را ندیده.
گاف برانکو درباره ترکیب تراکتورسازیبه گزارش خبرداغ،برانکو ایوانکوویچ از سوی بسیاری از منتقدانش متهم می‌شود به اینکه روی استفاده از یک ترکیب ثابت اصرار دارد و به اندازه کافی در تیمش تنوع به خرج نمی‌دهد. او برای اینکه خودش را از این اتهام تبرئه کند و نشان بدهد سایر رقبا هم همین کار را انجام می‌دهند، از دو تیم دیگر بالای جدولی مثال آورده است.

 

برانکو می‌گوید: «شما ترکیب ذوب‌آهن و تراکتورسازی را در دو بازی آخرشان می‌دانید؟ من می‌دانم. آنها در این دو هفته هیچکدام از بازیکنان‌شان را تغییر نداده‌اند. فقط تراکتور یک تغییر داشته که مربوط به مصدومیت سعید آقایی بوده است.»

 

برانکو در مورد ذوب‌‌آهن درست می‌گوید. این تیم در هفته چهاردهم برابر پرسپولیس با همان ترکیبی به میدان رفت که در هفته سیزدهم رودرروی ماشین‌سازی ایستاده بود.

 

در مورد تراکتورسازی اما ادعای برانکو با دو اشتباه بسیار بزرگ همراه است. مربی کروات می‌گوید سعید آقایی در هفته سیزدهم برابر استقلال فیکس بوده و در هفته چهاردهم از ترکیب بیرون رفته، در حالی که چنین مساله‌ای صحت ندارد. مدافع چپ تراکتورسازی آخرین بار در هفته دهم برابر گسترش‌فولاد بازی کرده و پس از آن در چهار مسابقه بعدی غایب بوده است.

 

اشتباه عجیب‌تر برانکو اما این است که تغییر اعمال شده در خط حمله تیم تبریزی را ندیده. قلعه‌نویی در بازی هفته سیزدهم مقابل استقلال از لوسیانو ادینهو در ترکیب اصلی استفاده کرد، اما در بازی هفته چهاردهم برابر سپاهان مهدی شریفی را از ابتدا به میدان فرستاد. در این بازی ادینهو از دقیقه 46 وارد میدان شد.

 

در شرایط عادی شاید بشود این گاف‌ها را نادیده گرفت، اما وقتی سرمربی تیم صدرنشین داوطلبانه راجع‌به رقبای بالای جدول حرف می‌زند و چنین اشتباهاتی را مرتکب می‌شود، چشم‌پوشی از آن به همین سادگی نیست.

 

بالاخره از برانکو انتظار می‌رود اطلاعات موثق‌تری در مورد رقبای مستقیمش داشته باشد و یا در غیر این صورت از آنها برای اثبات درستی ایده خودش مثال نیاورد!

بانک ورزش
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: