کد خبر: ۶۹۷۹۴۶
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۴
تعداد بازدید: ۲۹۱
در بازی با تراکتورسازی، این فرزاد حاتمی بود که با استفاده از اشتباه قربانی توانست دروازه استقلال را باز کند. در بازی با نفت هم دروازه استقلال روی دو کرنر باز شد و بازیکنان نفت در حضور مدافعان استقلال ضربه سر را زدند.
مهاجم مورد علاقه منصوریان؛ بدون گل زده، مقصر در گل و جروبحث با پادوبه گزارش خبرداغ ، علی قربانی در چند بازی گذشته که در ترکیب اصلی استقلال حضور داشته، در ضربات کرنر مامور مهار مهاجمان تیم حریف بوده اما خیلی خوب از پس این وظیفه برنیامده است.

 

علیرضا منصوریان بازی حساس مقابل نفت را با آرایش ۲-۴-۴ مورد علاقه‌اش و زوج رضایی- قربانی در خط حمله شروع کرد. این خط حمله اما در ۱۲۰ دقیقه موفق به باز کردن دروازه نفت نشد. اگر کاوه رضایی پاس گل اول استقلال را به جابر انصاری رساند و روی این گل نقش موثری داشت، قربانی بازیکنی بی‌اثر بود و در این بازی پرگل سهمی در هیچ کدام از گل‌ها نداشت.

 

این اولین بازی قربانی نیست که بدون هیچ نقشی بازی را به پایان می‌برد. البته او در دو بازی گذشته نه تنها نقش مثبتی در تیم نداشته که نقش منفی هم داشته و روی دو گل خورده این تیم نقش داشته است.

 

او در این بازی و بازی مقابل تراکتورسازی مامور مهار مهاجم تیم حریف بوده و در هر دو بار از پس وظیفه خود برنیامده و با اشتباه او دروازه استقلال باز شده است.

 

بعد از گل برتری نفت، لئوناردو پادوانی و علی قربانی با همدیگر درگیری لفظی پیدا کردند. هر کدام از دو بازیکن اعتقاد داشت که بازیکن دیگر باید مهاجم حریف را مهار می‌کرد و گلی که استقلال خورده تقصیر دیگری بوده است.

 

در نهایت منصوریان وارد درگیری این دو بازیکن شد و از آنها خواست تا بحث را خاتمه دهند. البته آنها باز در حضور منصوریان هم به جر و بحثشان ادامه دادند.

 

نگاهی به آمار این مهاجم، حضورش در ترکیب اصلی را هم با علامت سوال روبرو می‌کند. او در شش بازی اخیر استقلال در لیگ برتر ۳۹۵ دقیقه بازی کرده و تنها یک بار مقابل صبای ۹ نفره موفق به گلزنی شده.

 

اگر دو بازی ۱۲۰ دقیقه‌ای جام حذفی مقابل صبای قم و نفت را هم به این آمار اضافه کنیم، تعداد دقایق بازی او در هشت بازی اخیر به ۶۳۵ دقیقه می‌رسد. او به عنوان مهاجم حامی هم عملکرد خوبی نداشته و روی گل‌های زده استقلال در هفته‌های اخیر کمترین سهم را دارد.

 

این در حالی است که منصوریان با این آمار علاقه‌ای به امتحان آرش افشین ندارد. مهاجمی که در جام‌حذفی مقابل صبا بازی کرد و با این که گلی نزد تحرک زیادی به خط حمله داد و چند ضربه خطا را نصیب استقلال کرد.


جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: