کد خبر: ۶۹۷۸۳۶
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵
تعداد بازدید: ۱۸۸
معاون عمليات بانكي بانك ايران زمين و مدير امور شعب استان هاي اين بانك از شعب شيراز بازديد و با كاركنان اين شعب ديدار و گفت‌وگو كردند.
بانك ايران زمين با ارايه خدمات نوين نيازهاي مشتريان را تامين مي كندبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومي بانك ايران زمين، در سفري دو روزه پويان شاد معاونت عمليات بانكي ويزدانجو مدير شعب استان ها از شعب استان فارس ديدار كرده با مسئولين و همكاران اين استان به گفت و گو پرداختند.

پويان شاد در اين بازديد ضمن تاكيد بر لزوم ارايه خدمات با كيفيت به مشتريان گفت: بانك ايران زمين جلب رضايت مشتريان را به عنوان استراتژي اصلي خود تعيين كرده و مي‌كوشد با بهره‌مندي از سرمايه انساني زبده و ارايه خدمات نوين نيازهاي بانكي مشتريان را تامين كند.

پويان شاد دراين بازديدها مواردي را از جمله راهكارهاي جذب منابع، صدور ضمانت نامه و خط مشي كلي بانك را به پرسنل يادآوري كرد.

لازم به ذكر است شعب شيراز، ساختمان مديريت و شعب شهرستان مرودشت و زرقان شعبي بودند كه عليرضا پويان‌شاد معاون عمليات بانكي و مصطفي يزدانجو مدير شعب استانها از آنها بازديد و با تك تك همكاران در محيطي صميمي گفت‌وگو كردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: