کد خبر: ۶۹۷۸۲۶
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲
تعداد بازدید: ۱۵۱
علیزاده طباطبایی
وکیل مهدی هاشمی از اعلام رضایت موکلش نسبت به شکایت از حمید رسایی خبر داد.
اعلام رضایت مهدی هاشمی از حمید رسایی/ تجدید جلسه دادگاه محمدعلی‌ طاهریبه گزارش خبرداغ،سید محمود علیزاده طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اعلام این مطلب گفت: روز گذشته قرار بود جلسه رسیدگی به شکایت مهدی هلشمی از حجت الاسلام حمید رسایی در دادگاه ویژه روحانیت برگزار شود که در ابتدای این جلسه موکلم از شکایت خود علیه رسایی اعلام گذشت کرد.

وی که وکالت محمدعلی طاهری را نیز عهده دارد در مورد‌ آخرین وضعیت این پرونده گفت: قرار بود دو هفته پیش جلسه رسیدگی به پرونده موکلم برگزار شود. به علت اینکه موکلم توسط ماموران در جلسه حاضر نشده بود، رییس دادگاه زمان برگزاری جلسه را تجدید کرد که هنوز زمان جدید ابلاغ نشده است.

علیزاده طباطبایی از وضعیت جسمانی طاهری ابراز نگرانی کرد و گفت: بهتر است مسئولان قضایی نسبت به وضعیت جسمانی موکلم حساس باشند تا خدای نکرده مشکلی پیش نیاید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: