کد خبر: ۶۹۷۷۸۷
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۵
تعداد بازدید: ۱۵۷
آرام طبع به دنبال پیشنهاد تازه؛
مدافع چپ فیکس پرسپولیس هم دیگر بازیکنی است که به شدت از وضعیت خود در این تیم ناراضی است.
بازیکن ناراضی پرسپولیس تیم جدید معرفی نکردهبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،اگر فکر می‌کنید احمد نوراللهی و امید عالیشاه تنها بازیکنان ناراضی پرسپولیس هستند، سخت در اشتباهید!

 

محمدامین آرام‌طبع، مدافع چپ فیکس پرسپولیس هم دیگر بازیکنی است که به شدت از وضعیت خود در این تیم ناراضی است. زمزمه‌هایی هم شنیده می‌شود که او به صورت ضمنی از مسئولان باشگاه درخواست رضایتنامه کرده است.

 

در همین راستا شنیدیم دست‌اندرکاران باشگاه پرسپولیس از آرام‌طبع خواسته‌اند تیم جدیدش را برای مذاکره و صدور رضایتنامه احتمالی معرفی کند.

 

با این وجود این مدافع چپ‌پای خوزستانی هنوز نتوانسته تیم جدیدی پیدا کند. آرام‌طبع که با امید و آرزوی فراوان به پرسپولیس پیوست تا فیکس شود و به تیم ملی برسد، هرگز تصور نمی‌کرد به نیمکت این تیم پیچ و مهره شود!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: