کد خبر: ۶۹۷۷۶۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰
تعداد بازدید: ۳۶۰
علیرضا منصوریان و علی چینی در طول نیمه دوم بازی تیم‌های استقلال و نفت تهران از هواداران این تیم خواستند تا آبی‌ها را با قدرت بیش‌تری تشویق کنند.
وقتی که منصوریان و چینی لیدر شدندبه گزارش خبرداغ ، دیدار تیم‌های نفت تهران و استقلال با برتری نفت به پایان رسید.

حواشی نیمه دوم دیدار تیم های استقلال و نفت تهران به شرح زیر است:

- در بین دو نیمه یکی از هواداران استقلال به دلیل بد شدن حالش توسط مسئولان اورژانس حاضر در ورزشگاه تختی به بیمارستان منتقل شد.

- هواداران استقلال از دقیقه 60 تا 70 به صورت متناوب آرش افشین را تشویق کردند و خواهان حضور او در زمین شدند.

- بعد از گلزنی جابر انصاری و به تساوی کشیده شدن بازی، منصوریان شادی جالبی را ارائه کرد. شادی پس از گل او به نوعی یادآور شادی‌های افشین قطبی بود.

- در دقیقه 70 این دیدار علی چینی در اقدامی عجیب به سمت هواداران استقلال رفت و از آن‌ها خواست تا با قدرت استقلال را تشویق کنند. این اقدام توسط منصوریان در دقیقه 89 هم تکرار شد و او هم از هواداران استقلال خواست با قدرت بیش‌تری استقلال را تشویق کنند.

- در دقیقه 90 این دیدار هواداران استقلال و نفت تهران به شدت علیه یکدیگر فحاشی کردند و در ادامه استقلالی‌ها با شعار قشقائی و نفتی‌ها با شعار 6تایی‌ها برای یکدیگر کری خواندند.

آفتاب نیوز
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: