
به گزارش
خبرداغ به نقل از روابط عمومی و بازاریابی
بانک قرض الحسنه مهر ایران، در این جلسه نعمتی مدیر شعب استان یزد ضمن
مغتنم شمردن سفر مدیر عامل و هیات همراه به این استان بیان داشت :
امیدواریم این سفر منشاء خیر و برکت برای بانک قرض الحسنه مهر ایران و مردم
فرهیخته استان یزد باشد که با همدلی و مهربانی به پیشبرد اهداف این بانک
در جهت تحقق مسئولیت های اجتماعی کمک می کنند.
وی افزود: همکاران ما
در این بانک، کارکنان ساعی هستند که خدمت به مردم و هموطنان را سر لوحه
کار خود قرار داده و با یکدیگر عهد بستیم که اهداف عالی بانک قرض الحسنه
مهر ایران را به منصه ظهور برسانیم.
نعمتی ادامه داد: برای اجرای
سیاست ها و برنامه های تدوین شده بانک در استان یزد، گامهای مثبتی برداشته
شده است، با این حال تمامی کارکنان استان به وضعیت موجود بسنده نکرده و
برای دستیابی به شرایط مطلوب تر تلاش می کنند.
مدیر شعب استان یزد
تصریح کرد: انشالله با رهنمودهای مدیران عالی بانک بتوانیم بهتر و بیشتر در
راستای خدمت رسانی به مردم و شکوفاهی اهداف بانک گام های موثرتری برداریم.
مرتضی
اکبری نیز ضمن تقدیر از تلاش همکاران برای دستیابی به اهداف و مسئولیت های
اجتماعی بانک بیان داشت: یک دیدگاه کاملا مثبت، مردمی و جامع در استان یزد
نسبت به بانک قرض الحسنه مهر ایران وجود دارد که مرهون همدلی وکوشش پرسنل
استان می باشد.
وی افزود: عملکرد بانک در این استان منجر به رضایتمندی مشتریان شده است و این امر نشان از درایت و اهتمام همکاران مجموعه دارد.
مدیرعامل
بانک قرض الحسنه مهر ایران ادامه داد: در این جلسه قصد داریم تا مسائل و
مشکلات پیش روی بانک در استان یزد را جمع بندی نمائیم تا با رفع موانع
موجود در فرصت باقی مانده اقدامات مثبت و مطلوبی برای دستیابی به اهداف و
سیاست های سال ۹۵ را انجام دهیم.
وی اضافه کرد: امیدوارم تا با اهتمام کارکنان و مسئولین ستادی، شاهد تحولی بیشتر از قبل در ساختار، رفتار و عملکرد بانک باشیم.
اکبری
ضمن تاکید بر اهمیت رضایتمندی مشتریان بانک بیان داشت: رضایت صد در صدی
مشتریان از خدمات و رفتار بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان یزد بسیار
ارزشمند است. این امر گوشه ای از عملکرد شماست که نشان دهنده تلاش پیگیر
هموطنان یزدی که زبان زد خاص و عام است ، می باشد.
در ادامه مشکلات
استان در حوزه های مختلف انفورماتیک، سازمان، پشتیبانی، اعتبارات و تبلیغات
توسط همکاران بیان شد و رهنمودهای لازم توسط مدیرعامل و روسای ادارات
مرکزی ارائه گردید.
در پایان، مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران
ضمن بازدید از شعب و دوایر ستادی استان، با پرداخت پاداش از زحمات پرسنل
ساعی که رضایتمندی مشتریان و ارائه خدمات مطلوب به آنان را به همراه داشته
قدردانی نمود.
شایان ذکر است، توکلی مدیر امور استان ها، پورطولابی
رئیس اداره حراست، حیدری رئیس اداره روابط عمومی و بازاریابی، اقدامی رئیس
اداره سازمان و برنامه ریزی و صادقی رئیس اداره توسعه سرمایه انسانی در این
جلسه حضور داشتند.