کد خبر: ۶۹۷۴۹۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱
تعداد بازدید: ۱۵۳
لاریجانی در پاسخ به تذکر تاجگردون:
رییس مجلس شورای اسلامی از ارجاع جداول احکام برنامه ششم را برای بررسی و تفکیک به کمیسیون مربوطه خبر داد.
جداول احکام برنامه ششم برای بررسی و تفکیک به کمیسیون‌های مربوطه ارجاع شودبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، علی لاریجانی در جریان نشست علنی نوبت صبح امروز در پاسخ به تذکر غلامرضا تاجگردون رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در خصوص ضرورت بررسی جداول همزمان با بررسی متون در لایحه برنامه ششم، گفت: در اینجا دو بحث مطرح است؛ چراکه از نظر آیین‌نامه مواد، تبصره‌ها و جداول آمده است، از این‌رو بخشی از گفته شما صحیح است و آن هم جداولی همچون بهره‌وری است که درحد حکم است، ولی در بخشی که احتمال تغییر منابع همچون جدول شماره ۳ وجود دارد، نمی‌توانیم این حرف را بپذیریم.

رییس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در مورد سرمایه‌گذاری خارجی ممکن است در احکام تفاوت حاصل شود یا در مورد تسهیلات بانکی برای سرمایه‌گذاری یا تملک دارایی سرمایه‌گذاری احتمال تغییر وجود دارد.

او یادآور شد: به همین دلیل می‌توان گفت که جداول به‌صورت مخلوط در متن گنجانده شده و تنها بعضی از آن‌ها درحد حکم است، بنابراین اجازه دهید این بخش از جداول را مراعا بگذاریم تا ببینیم می‌توانیم آن را تفکیک کنیم یا نه.

لاریجانی در پایان گفت: همچنین آن بخشی که ماهیت حکمی دارد را بیاوریم و آن قسمت‌هایی که ممکن است در آینده تغییر کند را برای بررسی به زمان دیگری موکول کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: