به گزارش
خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک سامان،، مرضیه عزیزی مدیر بهبود و کیفیت
درباره این جایزه گفت: در سیزدهمین دوره ارزیابی ملی کیفیت که توسط سازمان
ملی استاندارد ایران و با همکاری انجمن مدیران کیفیت ایران انجام شد،
بانک سامان برای مدیریت کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک در گروه محصولی
مالی، بیمه و لیزینگ موفق به دریافت تقدیرنامه اشتهار به کیفیت با تایید و
امضای رییس سازمان ملی استاندارد ایران شد.
مدیر بهبود و کیفیت
بانک سامان تصریح کرد: پیش از این بانک سامان در چهارمین و پنجمین دوره
جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری در سالهای ۱۳۹۳ و ۱۳۹۴ نیز در حوزه
ارائه خدمات بانکداری الکترونیک موفق به دریافت گواهینامههای اهتمام و
اشتهار به کیفیت شده بود.
گفتنی است، تقدیرنامه اشتهار به کیفیت یک ستاره ازسوی نیره پیروزبخت رییس سازمان ملی استاندارد ایران به بانک سامان اهدا شده است.
