کد خبر: ۶۹۷۴۲۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۴
تعداد بازدید: ۲۳۸
پنهان کاری مدیر آبی ها از ترس افزایش قیمت و پیدا شدن رقیب؛
هم استقلال هم و پرسپولیس برای نیم فصل دوم مدافع چپ می خواهند و هر دو هم روی یک بازیکن دست گذاشته اند.
هم استقلال و هم پرسپولیس یک مدافع چپ را می خواهندبه گزارش خبرداغ،جدا از سروش رفیعی که نه به استقلال می رود و نه به پرسپولیس و رحیم زهیوی که هم استقلال او را می خواهد و هم پرسپولیس، یک مدافع چپ هم در لیست خرید استقلال و پرسپولیس مشترک است یعنی همان مدافعی که برانکو ایوانکوویچ در لیست خرید خود نوشته را علیرضا منصوریان هم می خواهد!

 

کسی نام این مدافع چپ شهرستانی را نمی داند و استقلالی ها هم تمایلی ندارند نام او فاش شود. دیروز یکی از مدیران استقلال گفت: «منصوریان برای پست مدافع چپ، هافبک بازیساز، وینگر و مهاجم بازیکن خواسته و البته اعلام کرده اگر پژمان منتظری واقعا تمایل داشت به استقلال بیاید، استقبال می کند.»

 

این مدیر از ذکر نام بازیکنان موردنظر منصوریان خودداری کرد و گفت: «هر اسمی که به زبان بیاوریم قیمت بازیکن دو برابر می شود و تازه این احتمال وجود دارد که تیم های دیگر هم سرغ او بروند. مثلا ما یک مدافع چپ را می خواهیم که گفته می شود در لیست پرسپولیس هم هست و ترجیح می دهیم از اعلام نام تا رسمی شدن مذاکرات خودداری کنیم.»

رادنیوز
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: