کد خبر: ۶۹۷۳۱۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۴
تعداد بازدید: ۱۹۱
یادگار امام تاکید کرد: متأسفانه باید اذعان کنیم که این وحدت‌هاى سه گانه امروزه هدف جهل و غفلت و یا دشمنى و خباثت قرار گرفته است.
مقوله وحدت‌، امروزه هدف جهل، غفلت و دشمنى قرار گرفته استبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، سیدحسن خمینی با اشاره به سالگرد شهادت آیت‌الله مفتح در اینستاگرام خود نوشت:

بیست و هفتم آذر روز شهادت مرحوم آیت الله دکتر محمد مفتح است و به پاس تلاش‌هاى آن مرحوم در بسط وحدت میان حوزویان و دانشگاهیان، به نام روز وحدت حوزه و دانشگاه نام‌گذارى شده است.

جداى از آنچه مى‌توان درباره ماهیت و چیستى این وحدت گفت، تردید نباید کرد که این وحدت به همراه وحدت مسلمانان و وحدت کلمه اقوام، از مهم‌ترین علل پیروزى انقلاب و از مهم‌ترین آرمان‌هاى امام عظیم الشأن بوده است.

متأسفانه باید اذعان کنیم که این وحدت‌هاى سه گانه امروزه هدف جهل و غفلت و یا دشمنى و خباثت قرار گرفته است. امید است نیت‌هاى خیر خود را به جوهر خرد بیآراییم و به جهانى زیبا‌تر بیاندیشیم. خداى بزرگ روح مرحوم مفتح را با اولیاء طاهرینش محشور گرداند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: