کد خبر: ۶۹۷۲۳۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۰
تعداد بازدید: ۲۹۰
انصاری با جدایی اش از پرسپولیس پاسخ نیمکت نشینی ها را داد؛
درخشش شماره 3 فولاد خوزستان و زدن 12 گل در 10 بازی باعث شده که سرمربی کروات پرسپولیس
پشیمانی و حسرت برانکو برای یک بازیکن؛ سرمربی به روی خودش نمی آورد!به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،از رضایت دادن برای جدایی این بازیکن حسابی پشیمان باشد.
هنوز پرسپولیسی ها حسرت از دست دادن ساسان انصاری را می خورند چرا که این بازیکن پس از جدایی از این تیم، در فولاد خوش درخشید و در حال حاضر بهترین گلزن لیگ برتر است.

 

انصاری در 10 مسابقه ای که برای فولاد به میدان رفته، 12 گل زده است این در حالی است که کل تیم پرسپولیس در 14 هفته لیگ تنها 15 گل به ثمر رسانده است! انصاری اگر کمی بجنبد می تواند در مجموع بیشتر از همه بازیکنان پرسپولیس گل بزند.

 

یکی از نزدیکان برانکو ایوانکوویچ تأکید کرد گرچه برانکو به روی خود نمی آورد ولی آمار خیره کننده ساسان انصاری حسرت بزرگی بر دل سرمربی پرسپولیس گذاشته است.

 

او به تنهایی دو برابر مهدی طارمی گل زده و حتی از مجموع گل های زده وحید امیری و مهاجم بوشهری بیشتر توانسته دروازه حریفان را باز کند. شما جای برانکو بودید بابت از دست دادن چنین بازیکنی افسوس نمی خوردید؟!
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: