کد خبر: ۶۹۷۲۳۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۶
تعداد بازدید: ۳۳۷
پاشاکی مطرح کرد؛
پسردایی علی کریمی اعلام کرد: «چرا در سفر های خارجی شخص دکتر طاهری در کنار تیم نیست! بلکه آقای اقتصادی را همراه تیم به سفرها می فرستد؟»
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،شهروز پاشاکی اوایل فصل خیلی در کنار بازیکنان پرسپولیس دیده می شد ولی به دستور مدیران باشگاه دیگر حق حضور در اردوهای پرسپولیس را ندارد و سرخپوشان هم نباید با او رفت و آمدی داشته باشند.

 

وی که عنوان پسردایی علی کریمی را یدک می کشد، در صفحه اجتماعی خود از نقش محمد ترکاشوند در باشگاه پرسپولیس نوشت و این سؤال را مطرح کرد که آیا علی اکبر طاهری ممنوع الخروج است؟

 

پاشاکی نوشت: «مدتی است برای من سوالی پیش آمده و ذهنم را مشغول کرده، اینکه چرا در سفر های خارجی شخص دکتر طاهری در کنار تیم نیست! بلکه آقای اقتصادی را همراه تیم به سفرها می فرستد؟

 

حتی در قرعه کشی جام باشگاه های آسیا در مالزی، دکتر طاهری به عنوان مدیرعامل باشگاه تیم را همراهی نکرد و باز هم آقای اقتصادی!! را همراه تیم فرستاد؟!!

 

خدا کند واقعا مشکل خاصی برای خروج از کشور برای دکتر طاهری پیش نیامده باشد چون در بازی های خارج از خانه در جام باشگاه ها حضور ایشان از نظر روحی و روانی می تواند تأثیر به سزایی در روحیه تیم داشته باشد.

 

پ.ن: از اردوی تیم در امارات هم خبر می رسد آقای اقتصادی ٣٠٠٠ درهم مانند بازیکنان تیم پول تو جیبی برمیدارد!!»

 

 

109

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: