کد خبر: ۶۹۷۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۴
تعداد بازدید: ۱۵۶
مربی تیم فوتبال استقلال گفت: متاسفانه نزدیک بود در لحظاتی پایانی مسابقه به خاطر یک اشتباه بچگانه دو امتیاز از دست بدهیم.
مربی استقلال: نزدیک بود با اشتباهی بچه‌گانه 2 امتیاز از دست بدهیم!به گزارش خبرداغ ، محمد خرمگاه بعد از پایان دیدار تیمش مقابل پدیده خراسان اظهار داشت: در شرایط خوبی نیستم که بخواهم در مورد بازی صحبت کنم اما متاسفانه نزدیک بود به خاطر یک اشتباه بچه‌گانه یکی از بازیکنان بازی برده را با تساوی عوض کنیم. 

 

وی درباره اعتراض هواداران به عملکرد تیم یادآور شد: مخلص هواداران هم هستیم و اگر به ورزشگاه می‌آیند قدمشان روی چشم، انتقاد آنها را می‌پذیریم اما برای ما مهم  در این بازی کسب 3 امتیاز بود.

 

خرمگاه در پاسخ به این سوال که چه زمانی به کمیته انضباطی می‌رود تا تکلیف محرومیتش مشخص شود، خاطرنشان کرد: قرار است روز یکشنبه ساعت 15:30 در کمیته انضباطی حاضر شویم. باید برویم تا ببینیم چه پیش می‌آید.

 

تسنیم

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: