کد خبر: ۶۹۷۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۷
تعداد بازدید: ۲۰۵
صحبت‌های منصوریان در نشست خبری نکات پیدا و پنهان زیادی داشت اما چند بخش از اظهارات او باعث تعجب همگان و پدید آمدن علامت سوال‌های زیادی در ذهن فوتبال‌دوستان شد.
خط و نشان منصوریان برای استقلالی‌ها/ تغییرات در راه است!به گزارش خبرداغ ، علیرضا منصوریان، سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با پدیده گفت: «در تمام هفته برای آنالیز و شناخت پدیده وقت گذاشتیم و به تیم پدیده و این دیدار با احترام نگاه می‌کنیم».

 

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: «متاسفانه تیم استقلال یک ایراد دارد و آن این‌که ما 5 یا 6 بازی است که گل می‌زنیم اما در اواخر بازی‌ها گل می‌خوریم و بی‌نظم می‌شویم. در مجموع ساختار دفاعی باید تغییر کند و بهترین خط دفاعی از بالا آغاز می‌شود».

 

سرمربی تیم فوتبال استقلال افزود: «سعی و تلاش ما این است که بازیکنان را از فضای خطرناک مجازی جدا کنیم. در این فضا عده‌ای در قالب دوست و برخی در قالب دشمن حضور پیدا می‌کنند».

 

منصوریان تاکید کرد: «مطمئن باشید ما در نیم فصل به مسائل هیئت مدیره رسیدگی جدی خواهیم کرد». سرمربی استقلال تصریح کرد: «نام کسانی را که به ریشه استقلال ضربه می‌زنند را خواهم گفت».

 

سرمربی همه فن حریف!

 

صحبت‌های منصوریان در نشست خبری نکات پیدا و پنهان زیادی داشت اما چند بخش از اظهارات او باعث تعجب همگان و پدید آمدن علامت سوال‌های زیادی در ذهن فوتبال‌دوستان شد.

 

سرمربی استقلال با انداختن توپ به زمین اعضای منتقد هیئت مدیره و معرفی کردن آن‌ها به عنوان مقصر ناکامی تیم گفته است: «ما قطعا تحولاتی در نیم فصل درباره هیئت مدیره خواهیم داشت. یکی، دو مورد فضای ناهنجار در هیئت مدیره داریم که به آن در نیم فصل رسیدگی می‌کنیم».

 

بیان این صحبت‌ها توسط سرمربی تیم زیر سوال بردن مدیریت و شان باشگاه بزرگ استقلال است. منصوریان چطور به خودش حق می‌دهد درباره تغییر در هیئت مدیره و رسیدگی به ناهنجاری‌های آن صحبت کند؟ او که خود انتخاب شده هیئت مدیره است این قدرت و اختیار را از کجا آورده که می‌خواهد در هیئت مدیره تغییر ایجاد کند؟  نقش منصوریان دقیقا در استقلال چیست که او اینچنین طلبکارانه و حق به جانب از رسیدگی به ناهنجاری هیئت مدیره حرف می‌زند؟ جایگاه رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل در باشگاه استقلال کجاست که منصوریان به خودش حق چنین اظهارنظر و برخوردی را می‌دهد؟ آیا مخالفت با تفکرات سرمربی یا نقد او و تیمش اسمش ناهنجاری است و مسئول رسیدگی به آن هم منصوریان است؟ به راستی منصوریان دقیقا چه کاره باشگاه استقلال است که اینگونه جسورانه و بی‌پروا به هیئت مدیره انگ ناهنجار می‌زند و قصد اصلاح و تغییر آن را دارد؟!

 

خراسان ورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: