کد خبر: ۶۹۷۰۱۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳
تعداد بازدید: ۱۴۶
رجب زاده؛
کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: «مقابل پرسپولیس باید حرفه‌ای بازی کنیم.»
مقابل پرسپولیس حرفه ای بازی نکنیم قطعا ضربه خواهیم خوردبه گزارش خبرداغ ،مهدی رجب‌زاده در خصوص شرایط فعلی ذوب‌آهن و نتایج اخیر این تیم اظهار داشت: «خوشبختانه تیم ما وضعیت خوبی دارد. در چند هفته گذشته نتایج بسیار خوبی گرفتیم و در حال حاضر بازیکنان از لحاظ روحی و فنی آمادگی بسیار خوبی دارند. ما در ابتدای فصل هم باید خیلی بهتر نتیجه می‌گرفتیم، اما واقعا بدشانس بودیم و اشتباهاتی انجام می‌دادیم که به ضررمان تمام شد.»

 

وی درباره بازی پرسپولیس گفت: «در چند هفته گذشته نتایجی گرفتیم که تاحدودی امتیازهای از دست رفته را جبران کرد، ولی باید باز هم در ادامه تلاش کنیم تا به رده‌های بالای جدول برویم. بازی با پرسپولیس یک فرصت مناسب برای ماست تا خودمان را نشان دهیم و با کسب سه امتیاز، خودمان را بیشتر به تیم‌های بالای جدول نزدیک‌تر کنیم.»

 

کاپیتان ذوب آهن درخصوص پیش‌بینی‌اش از نتیجه این مسابقه گفت: «فوتبال قابل پیش‌بینی نیست. مطمئنا هر دو تیم بازی سختی در پیش خواهند داشت و به فکر برد هستند. به نظر من پرسپولیس امسال یکی از تیم‌های خوب لیگ است که از فصل گذشته تا الان پیشرفت فنی داشته است. آنها تیمی بسیار باهوش و سازماندهی‌شده هستند. ما اگر مقابل پرسپولیس باهوش و حرفه‌ای بازی نکنیم قطعا ضربه خواهیم خورد.»

 

رجب زاده درباره قرعه ذوب‌آهن در لیگ قهرمانان آسیا گفت: «نمی‌توان گفت این قرعه آسان است و در آسیا همه تیم‌ها کار سختی در پیش دارند. ما تجربه حضور در این بازی‌ها را داریم و مطمئن باشید که از حیثیت فوتبال ایران دفاع خواهیم کرد.»

کاپ
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: