کد خبر: ۶۹۶۹۴۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۴
تعداد بازدید: ۲۲۵
برانکو ایوانکوویچ بار دیگر به فولادشهر خواهد رفت و امیدوار است تجربه آخرین دیدار خود در این استادیوم را بار دیگر تکرار کند.
پرسپولیسی‌ها به دنبال تکرار یک اتفاق شیرینبه گزارش خبرداغ ، پرسپولیس در آخرین حضور خود در فولادشهر موفق شد سپاهان را با نتیجه جالب توجه 3 بر 1 شکست دهد و اکنون بار دیگر به اصفهان سفر خواهد کرد تا در این استادیوم مقابل ذوب آهن قرار گیرد. ذوبی که در فصل گذشته تلخ ترین شکست در جام حذفی را به شاگردان برانکو ایوانکوویچ بعد از اشتباهات عجیب در اخراج ایمان صادقی به آنها متحمل کرده است.

 

برانکو ایوانکوویچ از زمان حضورش در ایران به عنوان سرمربی پرسپولیس دو بار برای دیدار با ذوب آهن به اصفهان رفته که یکی از آنها مربوط به جام حذفی بوده است و با شکست دو بر صفر سرخپوشان به پایان رسیده. در دیگر دیدار فصل گذشته در فولادشهر نیز این تیم با نتیجه 2 بر 2 مقابل این تیم متوقف شد. تا برانکو ایوانکوویچ در فولادشهر یک تساوی و یک شکست برابر ذوب آهن ثبت کرده باشد.

 

سرمربی کروات پرسپولیس البته در آخرین سفر خود به فولادشهر به مصاف سپاهان در فصل جاری رفته که توانسته در یک بازی برتر با نتیجه 3 بر یک به برتری دست یابد. البته او در فصل گذشته و در هفته سوم بدترین شکست خود را در فولادشهر مقابل سپاهان و با نتیجه 4 بر 2 متحمل شد.

 

با این شرایط برانکو ایوانکوویچ تاکنون در 4 دیدار قبلی در فولادشهر به میدان رفته که حاصل آن دو شکست، یک تساوی و یک پیروزی بوده است.

 

ورزش سه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: