کد خبر: ۶۹۶۶۹۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹
تعداد بازدید: ۱۹۱
وزیر آموزش وپرورش با بیان اینکه همه انتصابات آموزش وپرورش در کمیته‌ای با درنظرگرفتن معیارهای خاص مدیریتی صورت می گیرد، گفت: در انتصاب مدیران فقط ، تخصص و توانمندی آنان ملاک است.
شرط انتصاب مدیران، تخصص و توانمندی استبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، فخرالدین دانش آشتیانی دردیدار با اعضای شورای مرکزی مجمع فرهنگیان ایران اسلامی که در ساختمان شهید رجایی برگزار شد ، با اشاره به کمبود وقت برای پاسخگویی به تعدد تقاضای دیدار تشکلهای فرهنگیان و انجمن‌های علمی دانشگاه ها و صاحب نظران حوزه تعلیم وتربیت ، اظهار کرد: در انتخابات ، اولویت با بانوان است ، اما مشکل اصلی این است که خود آنها راغب به پذیرش برخی مسؤلیت‌ها نیستند و این امر از حساسیت پذیری بالای آنان سرچشمه می گیرد.

عضو کابینه تدبیر و امید درخصوص برنامه های آموزش و پرورش در دوره جدید، گفت: مطابق آنچه در مجلس شورای اسلامی اعلام شد، دو برنامه کوتاه مدت و بلندمدت داریم که برای پیاده سازی، آن کمیته‌های مشورتی با حضور افراد صاحب نظر تعلیم و تربیت، استادان دانشگاه و نیروهای آموزش وپرورش تشکیل شده است و انتظار می رود نتایج مباحث کارشناسی، مبنای برنامه‌های عملیاتی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه بیشترین کار اجرایی برنامه‌های آموزش و پرورش در این کمیته‌ها صورت می گیرد، خاطرنشان کرد: اعضای تشکلهای فرهنگیان می توانند با عضویت در این کمیته ها به دنبال پی گیری مسائل مختلف آموزش وپرورش باشند وامید است با حضور فعال تشکل ها ارتباط بین صف و ستاد تقویت شود.

دانش آشتیانی با اشاره به ساختار متمرکز آموزش وپرورش، گفت: بحث «سازمان نظام معلمی»از مواردی است که در کمیته های مشورتی می تواند به نتیجه برسد و دراین زمینه نیز تشکل ها می ‌وانند نقش عمده ای ایفا کنند.

وزیر آموزش وپرورش در پایان ابراز امیدواری کرد که با مشارکت نهادهای دولتی و غیردولتی ، نتایج مفیدی حاصل شود.

براساس گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، گفتنی است؛ در ابتدای این دیدار، دبیر کل و برخی اعضای شورای مرکزی مجمع فرهنگیان ایران اسلامی به ارائه نظر پرداختند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: