کد خبر: ۶۹۶۶۶۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳
تعداد بازدید: ۲۲۳
وزیر کشور در جمع خبرنگاران:
وزیر کشور آزاد سازی حلب را نشان دهنده ضعف و ناتوانی تروریست‌ها و حامیان آنان دانست و گفت: هیچ وقت هیچ نیروی متخاصمی در برابر مردم تحمل مقاومت نخواهد داشت.
هیچ نیروی متخاصمی در برابر مردم تحمل مقاومت نخواهد داشتبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه نشست هم‌اندیشی زنان فعال و نخبه سیاسی در جمع خبرنگاران در مورد آزادسازی شهر حلب گفت: توفیقاتی که در سوریه و عراق در حال اتفاق است از جمله عملیات موصل و حلب نشان دهنده عزم و اراده این کشورهاست که خود در مقابل تهدیدات و تهاجمات ایستادگی می‌کنند و همچنین نشان دهنده ضعف و ناتوانی تروریست‌ها و حامیان آنان است.

وزیر کشور افزود: ما باید به نظرات مردم احترام بگذاریم و کشورهای قدرتمند دنیا که به نوعی حامیان تروریست‌ها هستند و با کشورهای ارتجاعی منطقه و صهیونیست‌ها همراهی می‌کنند، روش‌های امتحان شده خود را مجددا امتحان نکنند.

وزیر کشور بیان کرد: هیچ وقت هیچ نیروی متخاصمی در برابر مردم تحمل مقاومت نخواهد داشت.

او با بیان اینکه عملیات آزادسازی حلب نشان داد که باز هم با توفیقاتی که توسط مردم صورت گرفته مواجهیم، گفت: امیدواریم با عملیات‌های مختلف دیگر که طراحی شده است مردم عراق و سوریه بتوانند دفع شر کنند و شاهد امنیت ، صلح پایدار در منطقه باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: