کد خبر: ۶۹۶۶۶۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶
تعداد بازدید: ۴۸۲
مدیرعامل مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان:
مدیرعامل مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان با اشاره به حساسیت صندوق گفت: اموال فرهنگیان از بیت‌المال هم مهمتر است.
اموال فرهنگیان از بیت‌المال هم مهمتر استبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، مهدی نیکدل اظهارکرد: با تأسی از دکتر دانش آشتیانی که در این شرایط مسؤلیت خطیر وزارت آموزش وپرورش را برعهده گرفت، من نیز احساس وظیفه کردم تا در کسوت مدیرعامل صندوق به فرهنگیان خدمت کنم.

وی افزود: برای پیشبرد کار بیش از هر چیزی نیاز به همدلی و همکاری همه فرهنگیان داریم تا مشکلات فرا روی را برطرف کنیم.

نیکدل تصریح کرد: برنامه‌ای ارائه می کنم تا در قالب آن تمام فعالیتهای صندوق به صورت شفاف و به دور از هرگونه شبهه صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم سود فرهنگیان را افزایش دهیم، البته قرار نیست از هر راهی فعالیت اقتصادی کنیم بلکه باید در چارچوب قانون عمل کنیم.

مدیرعامل مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: صندوق ذخیره فرهنگیان بنگاه خیریه نیست که سودآن را فقط به عده‌ای پرداخت کنیم، بلکه بنگاه اقتصادی است که متعلق به 950 هزار فرهنگی است و همه باید از عایدات آن بهره مند شوند.

وی افزود: صندوق ذخیره فرهنگیان حیاط خلوت چند نفر نیست، بلکه متعلق به 950 هزار فرهنگی است و باید عایدات آن شامل همه فرهنگیان شود.

به گزارش ایسنا، روح الله عالمی، رئیس هیأت مدیره صندوق ذخیره فرهنگیان، نیز آرامش و کار کارشناسی را نیاز امروز صندوق ذخیره فرهنگیان دانست.

وی اظهارکرد: پذیرش مسؤلیت صندوق در این شرایط بسیار سخت است و پذیرش آن توسط مهدی نیکدل نشان از مدیریت قوی وی دارد.

وی تصریح کرد: امروز بیش از هرچیز نیازمند وفاق و همدلی هستیم تا برمشکلات فائق آئیم.

رئیس هیأت مدیره صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: آرامش و کار کارشناسی، از نیازهای امروز صندوق ذخیره فرهنگیان است .

عالمی افزود: با نگاه جدید وزیر محترم نسبت به صندوق امیدواریم در فصل جدید صندوق ذخیره فرهنگیان، تخصصی تر و کارآمدتر فعالیت های خود را به پیش ببرد.

وی خاطرنشان کرد: صندوق باید مانند بنگاه اقتصادی که متعلق به کل کشور است کار خود را به پیش ببرد و برای انجام فعالیت ها نیز به تعامل بیشتر دارد.

عالمی افزود: امیدوارم مدیرعامل جدید با برنامه ریزی چند ساله بتواند اهداف صندوق را محقق سازد و فرصت کافی برای اجرای برنامه ها داشته باشد چرا که تغییرات مکرر مدیریتی، مضر فعالیت های صندوق خواهد بود.

رئیس هیأت مدیره صندوق ذخیره فرهنگیان دورشدن صندوق از مسائل سیاسی یک ضرورت اجتناب ناپذیر دانست و گفت: تاکنون نیز تلاش این بوده که وارد سیاست نشویم .

براساس گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش عالمی افزود: با کمیته تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی همکاری می کنیم تا انتقال اطلاعات صادقانه، عادلانه ، شفاف و همه جانبه صورت گیرد و انتظار داریم ماجرا با عدل و انصاف پایان پذیرد و صندوق از مرحله بحرانی خارج شود و منفعت آن به فرهنگیان که پاک ترین قشر جامعه هستند، برسد.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فرهنگی یزد
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۳
0
0
شفافه که دولت میگه وامه وام دزدی
اینم بعد چند سال حتما دزدی میکنه
اگه تا حالا نکرده باشه هم خیلیههههههههههههههههههه
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: