کد خبر: ۶۹۶۶۵۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸
تعداد بازدید: ۲۲۸
مسئولین سیاست‌گذاری ائمه جمعه به شکایات مردم توجه کنند
روزنامه «جمهوری اسلامی» از سخنان یک امام جمعه در خوزستان علیه مسئولان و شخصیت‌های کشور، انتقاد کرده و خواستار توجه شورای سیاستگذاری ائمه جمعه به چنین مسائلی شده است.
انتقاد صریح روزنامه «جمهوری اسلامی» از یک امام جمعهبه گزارش خبرداغ به نقل از روزنامه جمهوری اسلامی،این روزنامه نوشته است: امام جمعه بندر امام خمینی در خوزستان با استفاده از جایگاه و تریبون نماز جمعه هر چند وقت یکبار علیه برخی از مسئولین نظام و شخصیت‌های برجسته انقلاب حملات تند و تخریبی می‌کند.

وی اخیراً نیز مطالب و اتهاماتی را از طریق تریبون و نماز جمعه به شهرداری شهر وارد کرده که در هیچ مرجعی این اتهامات به اثبات نرسیده و مسئولین شهرداری هم اتهامات وارده را بی‌پایه و اساس می‌دانند.

عده‌ای از شهروندان گفتند اولاً امام جمعه محترم قبل از ایراد این مطالب می‌توانست از نزدیک از مسئولین شهرداری صحت و سقم این مطالب را جویا شود و بعد مطرح کند؛ ثانیاً چطور در سال‌های گذشته که پرونده‌های تخلف در زمان شهرداری قبلی توسط سازمان بازرسی تشکیل شد ایشان هیچگونه اعتراضی نکرد؟!

خوب است مسئولین محترم شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور، وضعیت نماز جمعه در این شهر را مورد بررسی و تحقیق قرار دهند و به شکایات مردم در این خصوص توجه کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: