کد خبر: ۶۹۶۳۸۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۸
تعداد بازدید: ۱۵۳
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: امروز در جلسه کمیسیون موضوع تحقیق و تفحص از شهرداری تهران با حضور قالیباف و معاونانش برگزار شد.
تحقیق و تفحص از شهرداری تهران روی میز کمیسیون عمرانبه گزارش خبرداغ ، محمد دامادی نماینده مردم ساری و عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس در تشریح نشست امروز عصر کمیسیون متبوعش اظهار داشت: جلسه امروز با محوریت بررسی تحقیق و تفحص از شهرداری تهران با حضور قالیباف شهردار تهران و معاونان وی و همچنین اعضای کمیسیون برگزار شد.

وی افزود:‌اعضایی که خواستار تحقیق و تفحص شهردار تهران بودند سوالات خود را از قالیباف مطرح کردند که در  این باره قالیباف و معاونان وی درباره سرمایه‌گذاری و نحوه آن توضیحاتی ارائه دادند.

دامادی با بیان اینکه موضوع تحقیق و تفحص همچنان در دست بررسی کمیسیون عمران است، گفت: 3 سوال کلی از سوی نمایندگان در حوزه تحقیق و تفحص از شهرداری تهران مطرح است که تاکنون برخی سخنان قالیباف را درباره سوالات شنیده‌ایم ولی هنوز به جمع‌بندی و نتیجه نرسیده‌ایم، لذا بررسی این تحقیق و تفحص همچنان ادامه دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: