کد خبر: ۶۹۶۳۶۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۸
تعداد بازدید: ۲۲۱
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: منصوریان یکی از مشکلاتش را مطرح کرد و من به آینده این تیم امیدوار هستم.
منصوریان یکی از مشکلاتش را مطرح کرد/ زمانی نباید همه چیز را رسانه‌ای کندبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز ، سید رضا افتخاری پیش از شرکت در جلسه هم اندیشی با مهدی تاج در جمع خبرنگاران در مورد جلسه با منصوریان گفت: جلسه خوبی با او داشتیم. منصوریان یکی از مشکلاتش را مطرح کرد و من به آینده این تیم امیدوارم، هواداران هم باید حوصله به خرج بدهند تا تیم ما بتواند کار خودش را در آرامش انجام بدهد.

 

وی افزود: برخی حاشیه درست می‌کنند و با صحبت‌های بی‌مورد که اعتباری ندارد به باشگاه آسیب می‌رسانند، باشگاه باید آرامش داشته باشد.

 

وی در واکنش به اظهارات حسن زمانی، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال نیز گفت: متأسفانه بحث‌های بی‌موردی مطرح می‌کنند. خیلی از این مسائل، اعتباری هم ندارد و تنها به استقلال آسیب می‌رساند. باشگاه باید آرامش داشته باشد تا کارش را ادامه دهد.

 

مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا با حسن زمانی صحبتی کرده است یا خیر، عنوان کرد: صحبتی هنوز با ایشان نکرده‌ام. فردا در جلسه هیئت مدیره یکی از مواردی که می‌خواهیم بحث کنیم، درباره همین موضوع است. ایرادی نمی‌گیریم که چرا زمانی انتقاد می‌کند، ایراد من به زمانی این است که انتقادات را در رسانه مطرح می‌کند. او باید در جلسه‌ای که منصوریان حضور دارد، مواردی را که در نظر دارد، بیان کند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: