کد خبر: ۶۹۵۶۵۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۰
تعداد بازدید: ۲۰۱
حسن اسماعیلی فرماندار شهرستان‌ دیلم در نشست با مدیرشعب پست‌بانک استان بوشهر گفت: خدمات این بانک در روستاها و تعامل آن با شوراها و دهیاری‌ها موجب رضایتمندی و رونق کسب وکارها در روستاها شده است.
خدمات پست‌بانک‌ایران موجب رونق کسب و کارها در مناطق روستائی شده استبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط‌عمومی پست‌بانک‌ایران: وی ضمن بیان این مطلب و قدردانی از عملکرد مطلوب مدیریت شعب استان بوشهر گفت: مجموعه فرمانداری شهرستان آماده همکاری جهت ارائه بهتر خدمات در روستاها می‌باشد.
نوروزی فرماندار جم نیز در نشست دیگری با مسئولان پست‌بانک‌ایران استان گفت: حضور این بانک در نقاط روستائی بسیار ارزشمند بوده و موجب رونق اقتصادی و اشتغال‌زائی مطلوب شده است.
وی آمادگی مجموعه فرمانداری را برای هرگونه همکاری در اجرای برنامه‌ها اعلام کرد.
همچنین بهرام رضائی‌عرب مدیرشعب استان بوشهر در هریک از این نشست‌ها ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های شعب و باجه‌های پست‌بانک استان، موقعیت اقتصادی، کشاورزی و تجاری دوشهرستان را خوب توصیف کرد و خواستار تعامل بیشتر و حمایت همه‌جانبه فرمانداری‌های این شهرستان‌ها شد.
گفتنی است: در نشست با فرماندار شهرستان جم، علی‌اکبر غلام‌پور به عنوان سرپرست جدید پست بانک این شهرستان معرفی و از زحمات غلامرضا رشیدزاده رئیس پیشین آن تقدیر به عمل آمد.
شایان ذکر است: در راستای برنامه‌های بانک، جلسه آموزشی و توجیهی ویژه‌ای برای مسئولان باجه‌های بانکی شهرستان جم در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: