کد خبر: ۶۹۵۶۲۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۳
تعداد بازدید: ۶۲۵
رئیس سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی با بیان اینکه سازمان تعزیرات حکومتی حق ورود به مدارس غیر دولتی را بدون اجازه آموزش و پرورش ندارند، گفت: مرجع اصلی برای رسیدگی و نظارت بر امورمدارس غیردولتی فقط بر عهده آموزش وپرورش است.
«تعزیرات» بدون اجازه آموزش و پرورش حق ورود به مدارس غیردولتی را نداردبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، مرضیه گرد در دومین جلسه کارگروه بررسی و آسیب شناسی الگوی تعیین شهریه مدارس غیر دولتی سال آینده که با حضور اعضای شورای موسسان مدارس غیردولتی در ساختمان مرحوم علاقه‌مندان برگزار شد، اظهارکرد: بهبود کیفیت آموزشی یکی از راهبردهای اصلی آموزش و پرورش است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد که برای افزایش این کیفیت اقدامات خوبی طی سه سال اخیر انجام شده است.


وی با اشاره به تدوین و اجرای الگوی شهریه مدارس غیر دولتی در جهت بهبود کیفیت بخشی آموزشی و پرورشی افزود: مدارس غیر دولتی باید براساس الگوی معرفی شده، شهریه خود را تدوین کنند و مدارسی که به هرعلتی نتوانند کیفیت آموزشی و پرورشی خود را افزایش دهند باید شیوه مدیریت خود اصلاح کنند تا بتوانند به کار خود ادامه دهند.


گرد اظهار کرد: در بررسی‌های استانی شاهد بودیم که برخی از استانها در عملکرد خود و نحوه جذب دانش آموزان و ارائه خدمات آموزشی بسیار موفق عمل کرده‌اند که باید الگوی دیگر مدارس قرارگیرد.


به گزارش مرکزاطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، رئیس سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی تصریح کرد: مدارسی که نتوانند مطابق با الگوی شهریه تدوین شده و تایید شورای نظارت مرکزی، شهریه مازاد دریافت کنند، متخلف هستند و با آنها مطابق قانون برخورد می شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۸
0
0
واقعا نکته بسیار مهمی اشاره کردیدیعنی مهمترین مشکل تمام فرهنگیان همینه، فرمایش دیگه ندارید
علی
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۸
0
0
واقعا نکته بسیار مهمی اشاره کردیدیعنی مهمترین مشکل تمام فرهنگیان همینه، فرمایش دیگه ندارید
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: