کد خبر: ۶۹۵۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۹
تعداد بازدید: ۲۵۸
روح الله بابایی‌صالح نماینده مردم بوئین زهرا درمجلس شورای اسلامی در نشست با مسئولان پست بانک استان قزوین از خدمات‌رسانی این بانک در مناطق روستائی و کم ‌برخوردار تقدیر نمود.
تقدیر نماینده بوئین‌زهرا از خدمت‌رسانی پست‌بانک‌ایران در روستاها و مناطق محرومبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط‌عمومی پست‌بانک‌ایران: وی در ادامه خدمت‌رسانی به روستائیان و اقشار محروم جامعه را در اولویت برنامه‌های مجلس و دولت دانست و افزود: در این راستا پست‌بانک‌ایران بعنوان بانک عامل وزارت‌ارتباطات و فناوری اطلاعات و بانک توسعه‌ای و تخصصی حوزه ICT توانسته است با خدمات‌رسانی و گسترش خدمات‌‌بانکداری‌الکترونیک درسطح کشور به عامل مهم تأثیرگذاری در مهاجرت‌زدائی و اشتغالزائی در این مناطق تبدیل شود.
حمید مصلحی مدیرشعب استان قزوین نیز در این نشست ضمن ارائه گزارش عملکرد استان، خواستار حمایت بیشتر نمایندگان مجلس ازاین بانک برای پیشرفت و توسعه اقتصادی مناطق مذکور شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: