کد خبر: ۶۹۵۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۲
تعداد بازدید: ۲۵۴
رییس روابط عمومی تجارت الکترونیک پارسیان خبر داد:
شرکت تجارت الکترونیک پارسیان در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک ( الکامپ ) که در تاریخ ۲۵ تا ۲۸ آذرماه سال جاری برگزار می گردد حضور فعال خواهد داشت.
حضور تجارت الکترونیک پارسیان در نمایشگاه الکامپبه گزارش خبرداغ، یاسر علیزاده رییس روابط عمومی این شرکت با اعلام این خبر افزود: این شرکت ضمن برپایی غرفه در نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۶ نسبت به ارائه جدیدترین خدمات و محصولات خود در حوزه پرداخت الکترونیک برای بازدید کنندگان و علاقمندان اقدام خواهد نمود.

نمایشگاه الکامپ بزرگترین رویداد تجاری در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر کشور است که همه ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست اندرکاران این حوزه و مخاطبان آنها در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: