کد خبر: ۶۹۵۴۴۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰
تعداد بازدید: ۱۳۰
مدیرکل امور بین المللی محیط زیست و توسعه پایدار وزارت امور خارجه، روز یکشنبه هماهنگ‌کننده مقیم سازمان ملل متحد در تهران را به دلیل برخی اظهارات غیرمتعارف و مداخله‌جویانه به وزارت امور خارجه احضار کرد.
هماهنگ‌کننده مقیم سازمان ملل در تهران به وزارت خارجه احضار کردبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، مدیرکل امور بین‌المللی محیط زیست و توسعه پایدار وزارت امور خارجه، با دعوت از گری لوئیس، هماهنگ‌کننده مقیم سازمان ملل متحد در تهران، نسبت به برخی اظهارات غیرمتعارف و مداخله‌جویانه نامبرده اعتراض و به وی یادآوری کرد که دفاتر سازمان‌های بین‌المللی در جمهوری اسلامی ایران از جمله سازمان ملل متحد و برنامه عمران ملل متحد، تنها باید حول وظایف تخصصی خود فعالیت کنند.

بر اساس این گزارش، گری لوئیس در این دیدار اطمینان داد که دفاتر سازمان‌های بین‌المللی در جمهوری اسلامی ایران تنها بر فعالیت‌های تخصصی و توسعه‌ای متمرکز بوده و در هماهنگی کامل با نهادهای ذیربط إیرانی فعالیت خواهند کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: