کد خبر: ۶۹۵۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۳
تعداد بازدید: ۲۸۷
آیین رونمایی از قلک بنیاد خیریه یاس فاطمه النبی (س) با حضور خسرو خواجه حسنی مدیر عامل ، صادق طاهری رییس هیات مدیره بانک گردشگری و فائض فرخی مدیر عامل بنیاد یاس فاطمه النبی (س) برگزار شد.
قلک بنیاد خیریه یاس فاطمه النبی (س) رونمایی شدبه گزارش خبرداغ  به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل گروه مالی گردشگری ، قلک بنیاد خیریه یاس فاطمه النبی (س) با هدف ایجاد و توسعه فرهنگ پس انداز و کار خیر رو نمایی شد .

خسرو خواجه حسنی مدیر عامل بانک گردشگری در این مراسم ضمن اشاره به برکت کار خیر در بانک گردشگری گفت: بانک گردشگری همواره خود را موظف به عمل به مسئولیت های اجتماعی دانسته و حمایت از بنیاد خیریه یاس فاطمه النبی (س) را در این راستا وظیفه خود می داند.

فائض فرخی مدیر عامل بنیاد یاس فاطمه النبی (س) در این خصوص اظهار داشت: مبالغ جمع آوری شده در این قلک ها به منظور فعالیت در حوزه توانبخشی ، پیشگیری و اجتماعی که عمدتا شامل بچه های بی سرپرست، دختران خود سرپرست و زنان سرپرست خانوار و همچنین کمک به معلولین و بیماران صعب العلاج می شود ، هزینه خواهد شد.

گفتنی است بنیاد خیریه یاس فاطمه النبی (س) از شرکتهای عضو گروه مالی گردشگری است که در زمینه ساخت مدارس، مجموعه های ورزشی، مساجد و مراکز درمانی در مناطق محروم اقدامات قابل ذکری انجام داده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: