کد خبر: ۶۹۵۳۴۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳
تعداد بازدید: ۳۲۱
عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان گفت: ازجمله فعالیت‌ها نزدیک شدن به دیگر اصولگرایان و تبادل‌نظر با آنها است که سعی می‌کنیم درگزینه ریاست‌جمهوری با یکدیگر به وحدت برسیم .
ورود رهپویان به مصادیق انتخاباتی/جلسات مفصل اصولگرایان در آستانه انتخاباتبه گزارش خبرداغ،فریدالدین حدادعادل درگفت‌وگو با ایلنا، درباره فعالیت انتخاباتی جمعیت رهپویان، گفت: انتخابات شورای مرکزی چندی پیش برگزار شد و اعضا از سراسر کشور حضور یافته و نفرات جدید انتخاب شدند و اکنون در حال برنامه‌ریزی برای سرشاخه‌ها  و تعریف پروسه در شهرستان‌ها هستیم.

عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان، افزود: با دیگر احزاب و گروه‌های اصولگرا هم همراهی و همفکری برای انتخابات ریاست جمهوری داریم .

او به رایزنی‌های انتخاباتی در مورد چهره‌ها و مدل‌ها و تیپ‌های مختلف که در عرصه انتخابات حضور دارند، اشاره کرد و گفت: از جمله فعالیت‌ها نزدیک شدن به دیگر اصولگریان و تبادل‌نظر با آنها است که  سعی می‌کنیم در گزینه ریاست‌جمهوری با یکدیگر به وحدت  برسیم .

 حدادعادل درباره دیدار با  جامعتین، گفت: این موارد باید در شورای مرکزی رهپویان مورد بحث قرار گیرد و درصورت به نتیجه رسیدن اعلام می‌شود، جلسات بسیار مفصلی در بین اصولگرایان برای پیگیری کار انتخابات برگزار می‌شود.

عضو شورای مرکزی رهپویان در مورد زمان ورود به مصادیق بیان کرد: اکنون وارد مصادیق شده‌ایم و در زمان خود اعلام می‌شود .

او با بیان اینکه جلسات کاری جمعیت رهپویان در سطوح مختلف هر هفته برگزار می‌شود، گفت: زمان انتخاب دبیرکل این جمعیت مشخص نیست و در مراحل بعدی برنامه‌ها قرار دارد .

حداد عادل در پاسخ به اینکه چرا اصولگرایان تاکنون نتواستند به وحدت برسند، تصریح کرد: همیشه در انتخابات فضای کشور به گونه‌ای است که تا زمان نزدیک به انتخابات گروه‌ها به یک رای و نامزد  واحد نمی‌رسند و خیلی امر عجیبی در  چهره‌بندی سیاسی کشور نیست. امیدواریم که به کاندیدای واحد برسیم و حداکثر تلاش خود را برای رسیدن به نامزد واحد خواهیم داشت.

 اولین جلسه شورای مرکزی جمعیت رهپویان عصر روز گذشته برگزار و در این جلسه گزارش دوره‌های گذشته توسط علیرضا زاکانی ارائه و سیاست‌های کلی دوره جدید مشخص شد و در پی استعفای زاکانی از دبیرکلی پرویز سروری به عنوان دبیرکل این جمعیت برگزیده شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: