کد خبر: ۶۹۵۲۹۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۱
تعداد بازدید: ۲۶۶
یک سرخپوش مدعی شد؛
یکی از بازیکنان پرسپولیس گفت: «اگر قرار باشد پرسپولیس سال آینده ساسان را بخرد باید حداقل 2 برابر پارسال پول به او بدهد چرا که او از ستارگان لیگ امسال محسوب می‌شود.»
دردسرهای پرسپولیس برای جذب مجدد ساسان انصاریبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،ساسان انصاری با قراردادی حدودا ‌600 میلیونی به پرسپولیس پیوست ولی به هر حال خیلی راحت او را از دست دادند و حالا حسرتش را می‌خورند.

 

انصاری در روزهایی که مهاجمان پرسپولیس تحت تاثیر انتقادات شدید هواداران و پیشکسوتان قرار دارند، در عرض 7 هفته 9 گل برای فولاد زده و این تیم را از ته جدول بالا کشیده است.

 

یکی از بازیکنان پرسپولیس در مورد ساسان حرف جالبی می‌زد، او می‌گفت: «حالا اگر قرار باشد پرسپولیس سال آینده ساسان را بخرد باید حداقل 2 برابر پارسال پول به او بدهد چرا که او از ستارگان لیگ امسال محسوب می‌شود.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: