کد خبر: ۶۹۵۱۹۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱
تعداد بازدید: ۱۰۳
یکی از وکلای مدافع 4 نفر از اعضای «مشارکت» گفت: جلسه امروز دادگاه در حقیقت نخستین جلسه رسیدگی به پرونده موکلانم محسوب می‌شود.
نخستین جلسه دادگاه ۴ عضو حزب مشارکت/ رسیدگی بیشتر در جلسه بعدحجت کرمانی گفت: 17 آبان ماه در شعبه 26 دادگاه انقلاب حضور یافتیم. درخواست استمهال ارائه کردیم و دادگاه 14 آذر را برای رسیدگی به پرونده موکلانم تعیین کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، وی گفت: امروز در دادگاه انقلاب حاضر شدیم و در حقیقت جلسه امروز، نخستین جلسه رسیدگی به پرونده موکلانم محسوب می‌شود.

یکی از وکلای مدافع 4 نفر از اعضای «مشارکت» با بیان اینکه در جلسه امروز 7 چهره اصلاح‌طلب حضور داشتند، خاطرنشان کرد: با توجه به ایراداتی که از سوی وکلا و موکلین نسبت به کیفرخواست مطرح شد مقرر شد دادگاه تصمیم لازم را در این خصوص اتخاذ کند.

کرمانی گفت: ادامه رسیدگی به جلسه بعد موکول شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: