کد خبر: ۶۹۵۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵
تعداد بازدید: ۱۴۷
معاون اول رییس‌جمهور:
معاون اول رییس‌جمهور تاکید کرد: باید مراقب بود که چنین فضایی ما را به سمت بازی افراطیَ‌گری سوق ندهد و با عقلانیت و سیاست‌های مورد تاکید مقام معظم رهبری همچون عزت و حکمت، تصمیم‌گیری کرده و منافع ملت ایران را به صورت جدی پیگیری کنیم.
نقض برجام اقدام علیه تعامل بین‌المللی است/ نباید در فضای افراطی‌گری قرار بگیریمبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، اسحاق جهانگیری در همایش ملی صیانت و گفتمان‌سازی اجتماعی مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه منطقه خاورمیانه آبستن اتفاقات مهمی است که در مقابل آنها نیاز به عقلانیت، سنجیدگی و تفاهم است، گفت: سیاست مقام معظم رهبری و دولت تدبیر و امید آن است که تهدیدهای بیرونی و درونی را از کشور دور کنیم و نگذاریم تهدیدها برای مردم ایجاد مشکل کند.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر در خصوص برجام گفت: برجام حاصل گفت‌وگوهای پیچیده جمهوری اسلامی با شش قدرت بزرگ جهان و حاصل گفت‌وگوی ایران با سازمان ملل، آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و اتحادیه اروپا است.

جهانگیری افزود: برجام در سطح بین‌المللی مصوب شورای امنیت سازمان ملل، آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و اتحادیه اروپا است و کارشکنی و نقض برجام توسط آمریکا تنها مخالفت با ایران نیست.

معاون اول رییس‌جمهور با تاکید بر اینکه نقض برجام اقدام علیه گفت‌وگو و تعامل بین‌المللی اقدام علیه توافقات بین‌المللی است، خاطرنشان کرد: راه مقابله با چنین اتفاقاتی راهی عقلانی و سنجیده است که باید در داخل کشور و توسط مقامات رسمی صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: باید مراقب بود که چنین فضایی ما را به سمت بازی افراطیَ‌گری سوق ندهد و با عقلانیت و سیاست‌های مورد تاکید مقام معظم رهبری همچون عزت و حکمت، تصمیم‌گیری کرده و منافع ملت ایران را به صورت جدی پیگیری کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: