کد خبر: ۶۹۵۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۸
تعداد بازدید: ۱۶۶
رامین در ترکیب، مهدی ذخیره؛
هر چند سرمربی پرسپولیس پس از پایان بازی با ماشین سازی جلوی خبرنگاران از مهاجم اول خود دفاع کرد اما به شدت از عملکرد وی ناراضی است.
جای رضاییان و طارمی روی نیمکت پرسپولیس عوض می شودبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،رامین رضاییان که آخرین پاس گل پرسپولیسی ها را در بازی هفته دهم مقابل نفت تهران داده بود برابر ماشین سازی هم به وحید امیری پاس گل داد.

 

مدافع راست ملی پوش پرسپولیس نه تنها پاس تک گل سه امتیازی سرخپوشان را داد بلکه در طول بازی با ماشین سازی هم نفوذهای خوبی داشت و نشان داد جای او روی نیمکت نیست.

 

یکی از نزدیکان برانکو ایوانکوویچ مدعی شد که رضاییان در دیدار با پدیده مشهد در هفته سیزدهم لیگ برتر نیز فیکس خواهد بود.

 

در واقع رضاییان دستمزد نمایش خوب خود برابر ماشین سازی آن هم در روزی که بقیه پرسپولیسی ها ضعیف ظاهر شدند را خواهد گرفت. البته اگر برانکو کماکان لجبازی نکند!

 

به نوشته رادنیوز، این منبع نزدیک به برانکو ادعای دیگری هم دارد. او معتقد است مرد کروات تصمیم گرفته با نشاندن مهدی طارمی روی نیمکت ذخیره ها او را به خودش بیاورد. سرمربی پرسپولیس در بازی با ماشین سازی تبریز علی علیپور را به همین دلیل روی نیمکت نشاند و حالا نوبت به طارمی رسیده است.

 

البته باید دید علیپور از نیمکت نشینی در بازی با ماشین سازی تبریز تلنگری خورده است یا اینکه...؟!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: