کد خبر: ۶۹۵۰۴۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۴
تعداد بازدید: ۳۷۶
مدیر عامل باشگاه ذوب آهن اصفهان از سرپرست پرسپولیس خواست تا با توجه به باردار بودن همسر جری بنسون مشکل این بازیکن پیشین خود را حل کنند.
آقای طاهری به فکر زن و بچه بنسون باشد!به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،سعید آذری درباره ممنوع‌الخروجی جری بنسون، مهاجم ذوب‌آهن به دلیل بدهی مالیاتی از زمان حضورش در پرسپولیس، گفت: سعی کردم با علی‌اکبر طاهری (سرپرست باشگاه پرسپولیس) تماس بگیرم، اما در دسترس نیست. روابط بین الملل باشگاه یک نامه به من نشان داد؛

 

وی ادامه داد: واقعیت این است که همسر بسنون، باردار است و باید از ایران خارج شود این در حالی است که تمام خانواده او ممنوع‌الخروج هستند. باشگاه پرسپولیس یک کاری کند که حداقل زن و بچه‌ بنسون بروند. اگر طاهری به فکر کار حرفه‌ای نیست، به فکر زن و بچه بنسون باشد. خواهشم این است که سریع مشکل او را حل کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: