کد خبر: ۶۹۴۸۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳
تعداد بازدید: ۴۸۴
سخنگوی اورژانس مازندران از جان باختن سه نفر بر اثر انحراف و واژگونی خودرو در جاده «قائم‌شهر - ساری» خبر داد.
جان باختن 3 زن بر اثر واژگونی خودرو در جاده «قائم‌شهر - ساری»به گزارش خبرداغ ،«زکریا اشکپور» در جمع خبرنگاران با اشاره به این‌که در دو حادثه ویژه تصادف در جاده «ساری – قائم‌شهر» 6 نفر مصدوم شدند و 3 نفر جان باختند، تصریح کرد: شامگاه چهارشنبه 10آذرماه در جاده «ساری - قائم‌شهر» بر اثر انحراف و واژگونی دو دستگاه خودروی پژو پارس در دو حادثه جداگانه 3 نفر جان باختند و 6 نفر مصدوم شدند.

وی خاطرنشان کرد: در حادثه اول که در ساعت 23 و 43 دقیقه چهارشنبه شب 10 آذر به مرکز ارتباطات اورژانس مازندران اعلام شد، یک دستگاه پژو پارس روبروی اداره‌کل بحران استان در جاده قائم‌شهر- ساری به پل عابر پیاده برخورد کرد.

اشکپور افزود: برای امدادرسانی به  این حادثه 3 دستگاه آمبولانس از پایگاه‌های آل یاسین، ارطه و راهبند اعزام شدند که متأسفانه دو زن 13 و 25 ساله در دم جان باختند و یک زن 30 ساله به‌علت شدت جراحت‌ها در بیمارستان فوت و یک زن 17 ساله مصدوم شد که به بیمارستان امام خمینی ساری منتقل شد.

وی یادآور شد: در حادثه دوم که در ساعت 1و 54 دقیقه بامداد امروز پنج‌شنبه 11 آذر به مرکز ارتباطات اورژانس مازندران اعلام شد بر اثر انحراف و واژگونی پژو پارس در جاده «قائم‌شهر - ساری» روبروی بازار ماهی فروشان سه مرد و 2 زن مصدوم شدند که توسط آمبولانس‌های اورژانس به بیمارستان امام خمینی(ره) و بوعلی ساری منتقل شدند.
منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: