کد خبر: ۶۹۴۷۳۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۳
تعداد بازدید: ۳۷۴
بعد از چهار بازی موقت، سرمربی تیم ملی فوتبال انگلستان رسما معرفی شد.
سرمربی جدید تیم ملی انگلیس رسما معرفی شد؛ نیم میلیون پوند ارزان تر از کی روش!به گزارش خبرداغ ، انگلیسی ها که سال‌هاست در فوتبال ملی موفقیتی نداشتند این بار با استفاده از یک مربی جوان به تحول فوتبال شان فکر می کنند. آنها که در 8 سال گذشته، از مربیانی چون اسون گوران اریکسون، کاپلو، روی هاجسون و سام آلاردایس برای تحول استفاده کردند، تقریبا هیچ حاصلی نداشتند و سرانجام به سراغ گرت ساوت گیت رفتند که مربی تیم زیر 21 سال شان بود.

 

او خیلی اتفاقی هدایت تیم ملی انگلستان را برعهده گرفت. رسوایی دلالی سام آلاردایس و برکناری پیش از موعدش سبب شد تا انگلیسی ها برای 4 بازی به ساوت گیت اعتماد کنند. این مربی هم توانست دو پیروزی و دو تساوی برای تیمش کسب کند و هدایت انگلیسی ها را برای 4 سال آینده بر عهده بگیرد.

 

ساوت گیت قرار است برای این 4 سال 6.3 میلیون پوند بگیرد. قرارداد او می شود سالی 1.6 میلیون پوند که سالی نیم میلیون پوند ارزان تر از پولی است که فدراسیون ایران به کارلوس کی روش می دهد.

خبرآنلاین

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: