کد خبر: ۶۹۴۴۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۷
تعداد بازدید: ۳۳۷
اسدی؛
کاپیتان گسترش فولاد مدعی است که اگر از موقعیت ها استفاده می کردند می توانستند 4 گل به استقلال بزنند.
بدشانس نبودیم استقلال را 4 تایی می کردیمبه گزارش خبرداغ،مرتضی اسدی درباره تساوی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز مقابل استقلال اظهار داشت: «بازی افت و خیز زیادی داشت و ما خیلی زود با دو گل عقب افتادیم ولی مهم این بود که بازی را از دست ندادیم و توانستیم هر دو گل را جبران کنیم.»

 

وی ادامه داد: «در دقایق پایانی بازی چند موفعیت عالی برای گلزنی را به دست آوردیم و می توانستیم حتی 2 گل دیگر بزنیم و حریف خود را 4 تایی کنیم اما متاسفانه مثل دیدارهای گذشته بدشانس بودیم و از موقعیت ها نتوانستیم بهره ببریم. مقابل استقلال از موقعیت های خود به خوبی استفاده کرد و تنها 3 موقعیت داشت که دو تای آنها را گل کرد. این قانون فوتبال است و شیرینی هایش به همین چیزهاست.»

 

کاپیتان تیم گسترش فولاد تبریز درباره وضعیت این تیم در جدول لیگ برتر نیز توضیح داد: «خودتان می بینید که سطح فنی تیم گسترش بالا است. ما در هفته های گذشته نیز نتایج خوبی گرفته ایم و کم کم در جدول خود را بالا می کشیم. همانطور که قبلا نیز گفته بودم این تیم کیفیت بالایی دارد و قطعا در انتهای لیگ، یکی از تیم های نیمه بالایی جدول خواهد بود.»

 

اسدی درباره صحنه اخراج دخسوس تاکید کرد: «در آن صحنه دخسوس برای توپ رفت و فکر می کنم نباید اخراج می شد. بعد از بازی تصاویر و فیلم بازی را دیدم و متاسفانه ضربه پای دخسوس به بازیکن استقلال برخورد کرده بود. داور تشخیص بازی خطرناک داد و خوشحالم که مصدومی برجای نگذاشت.»

هوادار
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: