کد خبر: ۶۹۴۳۳۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۱
تعداد بازدید: ۳۰۶
معاون رسانه ای مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش گفت: فعالیت آموزشی تمامی مدارس و مراکز آموزشی کشور روز سه شنبه نهم آذرماه دایر است و جریان طبیعی خود را طی خواهد کرد.
مدارس کشور سه شنبه 9 آذر دایر است زهرا اسماعیلی اظهار کرد: امر تعلیم و تربیت تعطیل بردار نیست و پویایی و تحرک در مسیر توسعه و بالندگی کشور امری لازم و ضروری است.

به گزارش خبرداغ به نقل از  مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش،وی با اشاره به تاکید دولت تدبیر و امید بر اهمیت تلاش و کار مضاعف در دستگاه های اجرایی به ویژه نهاد آموزش و پرورش یادآورشد: آموزش و پرورش به عنوان عظیم ترین دستگاه اجرایی کشور با وظیفه خطیر فرهنگسازی،‌نقش مهمی در نهادینه کردن فرهنگ کار و تلاش در راستای تعلیم و تربیت دارد و این مهم جز به همت و پشتکار اقشار فرهنگی و همراهی و همدلی خانواده ها و دانش آموزان امکان پذیر نخواهد بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: