کد خبر: ۶۹۴۳۲۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸
تعداد بازدید: ۳۷۹
این اتفاق جای تأسف دارد، زیرا از اتفاقات نادر است چون در تمام مسیرها به‌خصوص مسیر پرتردد تهران ـ مشهد کنترل و ایمنی قابل‌توجهی وجود دارد.
وزیر راه احمدی نژاد: اظهار نظر آخوندی درباره بیمه بودن مسافران نامناسب بود/ جای خالی انسان‌ها را نمی‌توان با مادیات پر کردوزیر سابق راه گفت: اظهارنظر آخوندی درباره بیمه مسافران حرف بد و نامناسبی بود و ما آن را سهو لسان می‌دانیم.

به گزارش خبرداغ به نقل از فارس، علی نیکزاد وزیر سابق راه و شهرسازی در حاشیه مراسم ختم پدر مرتضی تمدن استاندار سابق تهران در رابطه با آتش‌سوزی اخیر قطار تهران ـ مشهد گفت: در همه جای دنیا و جمهوری اسلامی این قطارها به صورت خودکار و اتوماتیک در فاصله 5 تا 10 کیلومتر اگر مانعی سر راه آنها باشد، به صورت خودکار قفل می‌شود.

نیکزاد ادامه داد: معمولاً عوامل انسانی که مسئولیت فنی را برعهده دارند، افرادی باتجربه و خبره هستند.

وزیر سابق راه و شهرسازی با اشاره به اینکه در زمان حرکت قطار، مرکز کنترل تمام مسیر را کنترل می‌کند، گفت: این اتفاق جای تأسف دارد، زیرا از اتفاقات نادر است چون در تمام مسیرها به‌خصوص مسیر پرتردد تهران ـ مشهد کنترل و ایمنی قابل‌توجهی وجود دارد.

وی تصریح کرد: باید منتظر ماند تا بررسی‌های دقیق صورت گیرد.

نیکزاد در رابطه با صحبت آخوندی وزیر راه مبنی بر اینکه گفته بود تمام افرادی که فوت کردند بیمه بوده‌اند و دیه آنها پرداخت می‌شود، گفت: این حرف نامناسب و بدی بود، زیرا جای خالی انسان‌ها را نمی‌شود با مادیات پر کرد و ما این حرف را سهو لسان می‌دانیم.

وزیر سابق راه و شهرسازی در واکنش به استیضاح آخوندی وزیر راه اظهار داشت: بنده وارد این موضوع نمی‌شوم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: