
به گزارش
خبرداغ به نقل از روابط عمومی و بازاریابی
بانک قرض الحسنه مهر ایران، حیدری با اشاره به اهمیت تدوین استراتژی های
تبلیغاتی در تحقق فعالیت های بانک بیان داشت: تعیین ماموریت بانک در حوزه
روابط عمومی و بازاریابی در چشم انداز میان مدت و بلند مدت، تعریف ارزش ها،
تبیین اهداف جزیی و عملیاتی در راستای اهداف کلی و تکنیک اجرایی کردن آنها
در حوزه بازارهای هدف مشتریان از جمله مهمترین دستاوردهای تدوین برنامه
استراتژیک روابط عمومی و تبلیغات بوده است.
وی ضمن تشریح اهداف و
ماموریت های بانک اظهار داشت: بانک قرض الحسنه مهر ایران به عنوان اولین
بانک تخصصی کشور در زمینه ارائه خدمات و تسهیلات قرض الحسنه و ارزان قیمت
بانکی به آحاد جامعه می باشد که با استفاده از نیروی های جوان و متخصص به
دنبال پاسخگویی به نیازهای مشتریان در کوتاه ترین زمان ممکن است.
حیدری
با تاکید بر اهمیت تحقق اهداف تبیین شده برای سال ۹۵ گفت: مدیران استان ها
و کلیه کارکنان بانک باید در سه ماه باقی مانده از سال تمامی تلاش خود را
برای دستیابی به برنامه های تدوین شده داشته باشند.
وی تصریح کرد:
ارزیابی استان ها بر اساس میزان رشد و دستیابی به اهداف تعیین شده در حوزه
های روابط عمومی و بازاریابی صورت خواهد گرفت و مدیران و کارکنان ساعی در
استان های کشور باید برای افزایش سهم بانک از بازارهای هدف تمامی تلاش خود
را به کار گیرند.
رئیس اداره روابط عمومی و بازاریابی افزود:
ماموریت این بانک به عنوان نخستین و بزرگترین بانک تخصصی کشور در حوزه قرض
الحسنه این است که با طراحی و خلق خدمات نوین و با هدف ارزش آفرینی برای
مشتریان به ویژه مشتریان ارزنده، حضوری موثر در شبکه بانکی داشته باشد.
وی
ادامه داد: اعتبار و خوشنامی به همراه نیروی انسانی متبحر و توانمندی در
ارائه خدمات بانکی در حوزه تعهدات، این امکان را برای بانک فراهم می آورد
تا در چارچوب قوانین و مقررات پولی و بانکی کشور با ارتقای سود آوری و
تامین منافع تمامی ذینفعان، بتواند نقش موثری در توسعه اقتصادی ایفا نماید.
حیدری
تعهد به رعایت اصول مشتری مداری و شفافیت در ارائه خدمات را از جمله
مهمترین ارزش های این بانک برشمرد و تاکید کرد: این ارزش ها در برگیرنده
اهدافی چون افزایش سهم از بازارهای هدف، کاهش مطالبات معوق، ارتقای سطح
خدمات الکترونیکی، افزایش سطح رضایت مشتریان و افزایش بهره وری کارکنان
خواهد بود.
وی روابط عمومی و بازاریابی را حلقه وصل میان همکاران،
مشتریان و ذینفعان دانست و گفت: روابط عمومی و شناخت بازار به عنوان زنجیره
وصل میان این سه محور به شمار می آید و عاملی مهم برای ارتباط موثر و
دوسویه آن ها با یکدیگر و مدیران عالی سازمان می باشد.
رئیس اداره
روابط عمومی وبازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران تصریح کرد: سند راهبردی
روابط عمومی و بازاریابی با تکیه بر ذهنیتی پویا، آینده نگر، جامع و
اقتضایی، چشم اندازی از فعالیت های آینده بانک را ارائه می دهد که خواهد
توانست آمادگی مواجهه با تحولات بانکی را داشته باشد.
وی بیان داشت:
به این ترتیب پیش بینی می شود تدوین این برنامه استراتژیک به بهینه سازی
عملکرد روابط عمومی در امر بازاریابی و تبلیغات کمک کرده و دستیابی به
جایگاهی تاثیر گذار و توانمند را فراهم نماید.
حیدری در پایان
افزود: در صورتی که این برنامه به صورت کامل و دقیق از سوی تمام ارکان بانک
اجرا شود، آینده روشنی در انتظار بانک قرض الحسنه مهر ایران خواهد بود.