کد خبر: ۶۹۴۲۷۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸
تعداد بازدید: ۳۳۹
مدیرکل امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش خبر داد
مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش از سهمیه 3000 نفری ایثارگران در آزمون استخدامی 10 هزار نفری آموزش و پرورش که اخیرا برگزار شد، خبر داد.
سهمیه 3000 نفری ایثارگران در آزمون استخدامی آموزش و پرورشبه گزارش خبرداغ،محمد حسین کفراشی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره روند جذب نیروی انسانی در آموزش و پرورش در سهمیه ایثارگران اظهار کرد: از آزمون استخدامی سال اخیر که چندی پیش برگزار شد برای 3000 نفر سهمیه گرفته‌ایم.

وی افزود: در واقع 30 درصد از این جمعیت طبق ماده 21 قانون جامع ایثارگری، ایثارگران خواهند بود. براساس این قانون 25 درصد فرزندان شهداء و جانبازان 25 درصد به بالا و 5 درصد رزمندگان و جانبازان زیر 25 درصد هستند.

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه سال گذشته نیز نزدیک به 1500 نفر جذب شدند، درباره تعداد افراد متقاضی و پشت نوبت ایثارگران برای استخدام در آموزش و پرورش عنوان کرد: در سال گذشته که 1500 نفر جذب شده بودند، بیش از 8000 نفر متقاضی بودند که یقینا اکنون بر شمار آنها افزوده شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: