کد خبر: ۶۹۴۱۸۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۱
تعداد بازدید: ۳۳۹
باشگاه بارسلونا شرایط چهار بازیکن جوان آژاکس را تحت نظر دارد.
4 بازیکن جدید مدنظر بارسلونا برای انتقال به این تیمبه گزارش خبرداغ ، آژاکس باشگاهی هلندی است که بازیکنان بزرگی را به فوتبال جهان معرفی کرده است و به نظر می‌رسد این روند همچنان ادامه خواهد داشت.

 

دانی وندبیک، والکاو چرنی، عبدالهاک نوری و ماتیس دی لیگت بازیکنانی هستن که مدیر فنی بارسلونا عملکرد آن‌ها را تحت نظر دارد. استعداد یاب‌های بارسلونا دیدار آژاکس و پاناتینایکوس را در چارچوب لیگ اروپا از نزدیک مشاهده کرده بودند و بنابر گزارش نشریه اسپانیایی به نظر می‌رسد از عملکرد این ۴ بازیکن که تشابه زیادی به سبک فوتبال بارسلونا دارند راضی بوده‌اند.

 

با این حال اندکی عجیب به نظر می‌رسد که این نشریه اسپانیایی نامی از دالبرگ نبرده است چراکه این بازیکن دانمارکی با عملکرد خارق‌العاده‌ای که در زمینه گلزنی داشته است مورد توجه باشگاه‌های بزرگ اروپایی قرار گرفته است. دالبرگ برابر پاناتینایکوس به میدان نرفت اما به نظر می‌رسد اگر استعداد یاب‌های بارسلونا عملکرد او را نیز تحت نظر قرار بدهند، نام او را نیز در لیست خرید باشگاه بارسلونا قرار خواهند داد.

 

نود

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: