کد خبر: ۶۹۴۰۹۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳
تعداد بازدید: ۲۶۹
شرکت آسان پرداخت که با نماد "آپ" به تازگی وارد بورس شده ، براساس متغیرهایی چون اعتمادسازی و شفافیت عملکرد و تعداد تراکنش‌ها، حایز رتبه ۲۸ حوزه پرداخت‌ الکترونیک دنیا شد.
به گزارش خبرداغ به نقل از اخبار بانک، شرکت آسان پرداخت که 26 مهر سال جاری با کشف قیمت 9999 ریالی هر سهم وارد بورس شده، طبق آخرین بررسی  نیلسون ریپورت (یکی از مهم‌ترین خبرگزاری‌های بین‌المللی صنعت پرداخت الکترونیک)،حایز رتبه 28 حوزه پرداخت‌ الکترونیک دنیا شد.

بر اساس این گزارش، شاخص‌هایی چون اعتمادسازی و شفافیت عملکرد و همچنین تعداد تراکنش‌ها در انتخاب برندهای حاضر در این حوزه در این رتبه بندی تاثیرگذار بوده‌اند.

نیلسون ریپورتر به عنوان جامع‌ترین خبرگزاری در حوزه‌ پرداخت الکترونیک هر ساله به بررسی عملکرد فعالان این حوزه می‌پردازد و بر اساس متغیرهایی ، رتبه‌بندی نهایی را اعلام می‌کند.

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: