کد خبر: ۶۹۳۹۹۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۲
تعداد بازدید: ۲۸۹
رئیس مجلس شورای اسلامی وقوع انفجار تروریستی در حله عراق را محکوم کرد.
علی لاریجانی انفجار تروریستی در حله عراق را محکوم کردبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، علی لاریجانی در پیامی انفجار تروریستی در عراق را که منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی از زائران عتبات عالیات و شهادت زوار کشورمان شد، قویا محکوم و با تمامی خانواده‌های قربانیان این حادثه ابراز همدردی کرد.

رییس مجلس شورای اسلامی با ابراز تسلیت به خانواده شهدای ایرانی این حادثه تروریستی بر ضرورت رسیدگی فوری وزارت‌خارجه و دستگاه‌های ذی‌ربط به وضعیت مجروحان حادثه و تعیین وضعیت و شناسایی شهدای این جنایت تروریستی تاکید کرد.

لاریجانی گفت: تروریست‌ها و حامیان آنها بدانند که جمهوری اسلامی ایران به اقدامات سازنده و موثر خود در مبارزه با تروریسم ادامه خواهد داد و چنین جنایاتی عزم تهران و بغداد را در مبارزه با تروریسم و افراط گرایی مصمم تر خواهد ساخت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: